Mediatiedote – Hippo Terapiaklinikka Oy vahvalla kasvupolulla

MEDIATIEDOTE, julkaisuvapaa heti

Hippo Terapiaklinikka Oy on moniterapiaan erikoistunut asiantuntijayritys. Hippo tarjoaa moniammatillista asiantuntija-apua lasten, nuorten ja aikuisten vaativaan kuntoutukseen sekä ongelmien varhaiseen havaitsemiseen. Hipossa on 100 kuntouttajaa ja toimintaa on sadalla eri paikkakunnalla. Klinikat sijaitsevat  neljässä kaupungissa; Jyväskylässä, Tampereella, Turussa ja Helsingissä.

Kasvua vauhdilla. Yhtiön toiminta käynnistyi vuonna 2012 Jyväskylässä ja Tampereella. Kasvu on jatkunut Helsinkiin ja Turkuun. Käytännössä terapia- ja lääkäritoimintaa toteutetaan jo sadalla paikkakunnalla. Alkusyksystä lähtien klinikka tarjoaa ajan hengen mukaisesti myös nettiterapiapalveluita, joiden kautta palveluiden saatavuus tulee vielä joustavammin asiakkaiden ulottuville.

Tampereen klinikka laajenee uusien tilojen myötä. Tampereen yksikkö muuttaa uusiin ja suurempiin tiloihin syyskuun loppupuolella. Uusi klinikka sijaitsee osoitteessa Hatanpään Valtatie 26, 2.krs.

Kuntoutuksen juhlaseminaari. Hippo juhlistaa  5-vuotista taipalettaan Tampereella yhteisen juhlaseminaarin merkeissä 30.11.2017.  Seminaarissa pureudutaan Hipon ja Aivotiedon jalostamo -hankkeen kanssa tehtävään aivotutkimus -yhteistyöhön sekä Soteen ja virtuaalikuntoutuksen maailmaan. Mukaan kutsutaan laajasti yhteistyökumppaneita.

Ulkosuomalaisille kuntoutuspalveluita. Hippo Terapiaklinikka tarjoaa terapia- ja lääkäripalveluita myös ulkomailla. Brysselissä asuville  ulkosuomalaisille on tarjolla puheterapeutin, neuropsykologin ja lääkärin  palveluita.

Omistajapohja täydentyy. Hippo Terapiaklinikalla vuodesta 2014 työskennellyt palvelujohtaja Sari Saarinen on ostanut yhtiön osakkeita ja jatkaa yhtiössä osakkaana. Saarinen on toiminut osana strategiatyöryhmää ja ollut keskeisessä roolissa kehittämässä yhtiön liiketoimintaa ja vahvaa kasvua. Järjestelyn yhteydessä Saarinen on kutsuttu myös yhtiön hallituksen jäseneksi.

Lisätietoa toiminnasta ja tulevista tapahtumista:

Toimitusjohtaja  Auli Kälvi auli.kalvi@hippoterapiaklinikka.fi, 044 5576798

Palvelujohtaja Sari Saarinen sari.saarinen@hippoterapiaklinikka.fi, 050 4626531